wtorek, 12 września 2017

... Tatą zostałem po raz kolejny!






program 500+
rusza znów
cztery dziewczynki
cztery kobietki
spotkał mnie zaszczyt wielki!
Tatą zostałem po raz kolejny!


!

mamusia na "samolociku"
trochę się męczyła
by grupa domowa
Nam się powiększyła
do rozmiarów
opłacalnych


!

teraz liczymy kasę
dzieci mnożymy
może choć jednej
coś z majątku doleci
program 500+ cuda zdziałał
- plemniki i jajeczka, ożyły!


!

zadowoleni wszyscy
w domeczku, rodzinnie
dziatwa się cieszy
na podwórku
Mama kupuje spódnice
Tato, odlotową Oplicę


!

będziemy bogaci
do ostatniej osiemnastki
a jak bóg da, do kolejnej dzidzi
niech tylko Mamusia zechce
mnożyć dzieciątka
- bo warto iść na całość!


!

a że w domu szał
od krzyków i płaczu
bo bije się dziatwa
o lalki, perły i bławaty
Rodzice nauszniki wkładają - nie słyszą
szaleństwa, co się panoszy po tej "robocie"


!

program 500+
rusza znów
cztery dziewczynki
cztery kobietki
spotkał mnie zaszczyt
wielki!

Tatą zostałem po raz kolejny! ... kolejny!

!

Amadeusz, autor 22.07.2017