piątek, 18 listopada 2016

..dodałam go do ulubionych..





dlaczego tak bardzo uwielbiasz moje imię?

zajrzałam na twego drugiego bloga..
jest ciekawszy, ile tam erotyzmu
znienawidzonych cicho uczuć
i ciepła do kobiet, które były ci bliskie..
dodałam go do ulubionych..
napisałam jakiś wiersz
i dodałam w końcu po takim długim czasie milczenia..


twoje wiersze na tym drugim blogu są inne
bardzo mi się podobają..
jest w nich spora szczerość..
tworzę też jakieś inne wiersze,
bo o miłości to tak nie bardzo chcą mi przejść
przez gardło i klawiaturę..


może tak napisałbyś coś dla mnie?
może być przepełnione nutką erotyzmu..
pogoda jest wspaniała..
życzę ci miłego, słonecznego dnia i popołudnia..



dołączam Siebie, byś wiedział z kim masz do czynienia..

p.s. dlaczego tak bardzo uwielbiasz moje imię?



(@ASPEN/ twórczość na podstawie Listu od Mojej Brzoskwinki..)