niedziela, 19 czerwca 2016

♥..Tyle nam zostało, że pamiętamy Siebie


 


Opublikowano 15 stycznia 2012 autor: @ASPEn
 

Odjechałaś lata temu

A dzisiaj, przez przypadek wpadliśmy na siebie

I odżyły wspomnienia, dawne namiętności

- moja ..Paryżanka..

 

Twoje oczy, pełne orientalnych czułości..

 

Odjechałaś tak nagle, a wołać Cię chciałem

Nocą do poduszki cicho za Tobą szlochałem

Bo w Tobie było szaleństwo rozkwitów

Kobiece serce pachnące pomarańczową muzyką

 

Twoje oczy, pełne orientalnych czułości..

 

Grałaś na gitarze, to jeszcze pamiętam

I śpiewałaś cudnie, kołysząc się na piętach

Krucze włosy z czoła, wiatr Ci wiecznie zwiewał

Ze mną w samotności, przekomarza się teraz!

 

Twoje oczy, pełne orientalnych czułości..

 

Pamiętam, jak lody w kawiarence jadłaś..

W pucharach szklanych dla Nas się ..smażyły..

Ile tychże lodów Ty umiałaś zlizać

Tobie nic nie było, ja chrypkę mam, do dzisiaj!

 

Odżyły wspomnienia i Nasze czułości

Patrzyłaś mi w oczy falą namiętności

I dłonie tak szybko pod stołem się zbiegły

I rumieniec oblał Nas oboje, to już przeszłość!

 

Tyle tych czułości, tyle tych tajemnic..

Wyjechała tak nagle, beze mnie

Wiem, że pan Twój Książe, prawie i Czarodziej..

Zamek Ci zbudował na kruchym to lodzie

 

I gdy jutrzenka  wzeszła wraz z falą gorąca

Stopił się Wasz związek, jak sopla od słońca

I dzisiaj tu jesteś, ale żeś zmężniała

I córka Twoja – podobna do Ciebie, Owoc z Twego ciała..

 

Oh! mówisz, że trzeba nam się już pożegnać

Bo jutro odlatujesz w Twój wymiar ..Eiffla..

Cóż! było mi miło, przypomnieć te chwile

Kiedy usta Nasze w siebie zatopilim!

 

I inne czułości i radości wszelkie

Oszalałe ciało, spojrzenie drapieżne..

Tyle nam zostało, że pamiętamy Siebie

Chciałbym, aby jutro dało się znów wpaść

- ot, tak przypadkiem na Siebie Małgorzato!

 


ASPe

Miłość młodości..  wspomnienia..  chwile co nie wrócą..

Paryżanka.. 27 lata temu!