środa, 19 marca 2014

Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza. Paryżanka.

autor: @aspen

Odjechałaś trzydzieści trzy lata temu

A dzisiaj, przez przypadek wpadliśmy na Siebie

I odżyły wspomnienia, dawne namiętności

- moja ..Paryżanka.., cud Naszej Młodości!

 

Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.

 

Odjechałaś tak nagle, a wołać Cię chciałem

Nocą do poduszki cicho za Tobą szlochałem

Bo w Tobie było szaleństwo rozkwitów

Kobiece serce pachnące pomarańczową muzyką

 

Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.

 

Grałaś na gitarze, to jeszcze pamiętam

I śpiewałaś cudnie, kołysząc się na piętach

Twe krucze włosy z czoła, wiatr Ci wiecznie zwiewał

Ze mną w samotności przekomarza się, teraz!

 

Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.

 

Pamiętam, jak lody w kawiarence były..

W pucharach szklanych dla Nas się ..smażyły..

Ile tych lodów, Ty potrafiłaś zlizać

Tobie nic nie było, ja chrypkę mam, do dzisiaj!

 
Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.
 

Odżyły wspomnienia i Nasze czułości

Patrzyłaś mi w oczy falą namiętności

I dłonie tak szybko pod stołem się zbiegły

I rumieniec oblał Nas Oboje, przednim!

 
Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.
 

Tyle tych czułości, tyle tych tajemnic..

Po coś wyjechała tak nagle, beze mnie?

Wiem, że pan Twój Książe, prawie i Czarodziej..

Zamek Ci zbudował na kruchym to lodzie..

 
Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.
 

I gdy jutrzenka  wzeszła wraz z falą gorąca

Stopił się Wasz związek, jak sopla od słońca

I dzisiaj tu jesteś, ale żeś zmężniała

Córka  – podobna do Ciebie, Owoc z Twego Ciała!

 
Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.
 

Ale mówisz, że trzeba Nam się już pożegnać

Bo jutro odlatujesz w Twój wymiar ..miasta..

Cóż, było mi miło, przypomnieć te chwile

Kiedy usta Nasze w siebie "zatopilim"!

 
Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.
 

I inne czułości i radości wszelkie

Oszalałe ciało, spojrzenie drapieżne..

Tyle Nam zostało, że pamiętamy Siebie

Chciałbym, aby jutro dało się znów wpaść

 - ot, tak przypadkiem na Ciebie!

 

ASPe

Dawne miłości..  wspomnienia..  chwile pokuszenia..

Paryżanka!
Pierwsza Miłość - Jest Zawsze Najpiękniejsza.
 
Nie wierzysz?
Spróbuj, po latach doświadczysz co to smak i wartość Uczuć Pierwszych!