piątek, 28 marca 2014

cóż znaczy dla świata zamknięcie drzwi

cóż znaczy dla świata zamknięcie drzwi


to nie zmieni rozpędzonego globu

zmienisz się prędzej ty

zmienię się też ja

i powiesz, może dzisiaj to nastąpi

- wypaliłeś się facet !

takie mogą być słowa po kłótni

która była,

będzie

nadejdzie kiedyś…!


nie !

nie zgadzam się z tym

jesteśmy ludźmi którzy mają też małe niedoskonałości

one nie mogą być przyczyną

do zamknięcia drzwi


uwierz, ja płonę

choć narzekam

duszę się gorącem płonącej duszy

która tobą jest od zawsze przesycona


pragnę nas niezmiennie

mimo tych potknięć z życia

mimo tych niechcianych

a wypowiedzianych słów które bolą


- ty płaczesz ? przestań proszę

przypomnij sobie nasze i moje

większe dobre chwile

dużo ich było, jest i będzie


uwierz nasze serca płoną

mimo burzy ocieramy się wciąż o siebie

w pajęczynie naszych możliwości

potrzeby drugiego człowieka


ogromu przyjaźni oceanu

który napełniamy własną wiarą w nas

cóż znaczy dla świata nasza kłótnia

- nic, nikt nam nie pomoże


nie poda rewelacyjnego rozwiązania konflikt

- spójrz w historię świata, oni ciągle się zbroją

nie odpuszczają żadnej błahostce

ich wojny – nie mogą być naszą wojną


ja ciebie kocham

wiedząc jak jestem niedoskonały

a świat ma swoje ONZ

i nic dobrego nie wnoszące siły pokojowe


a ja mam ciebie – twoją wyrozumiałość

twoją miłość, twoje serce

dla mnie zrodzone ku miłości

wspólnego pokoju

- Aspen