wtorek, 8 sierpnia 2017

... Wciąż jestem w Tobie zakochany...




Wciąż Cię kocham

Myślę - zaraz rozpadnę się na kawałki
jeśli nie znajdę czegoś innego do roboty
Ten smutek nigdy nie ustaje
Wciąż jestem w Tobie zakochany

Mój umysł, ciągle się mota
Doprowadza mnie to do szaleństwa
Kochanie, Kochanie, Kochanie
Czy to koniec?

Wciąż Cię kocham

Mówią - czas leczy rany
Osusza łzy z twoich oczu
Ale kochanie - to właśnie to uczucie pustki
Którego moje serce nie umie ukryć

Po tym wszystkim co przeszliśmy
Starałem się, ale na marne
Myślę, że będę wciąż Cię kochać
Czy to koniec?

Teraz to koniec, kobieto
Jest coś o czym powinnaś wiedzieć
Mała, mała przemyśl to
Jeszcze jeden raz zanim odejdziesz

Wezwij mnie
Jeśli jest cokolwiek co mógłbym zrobić dla Ciebie
Wezwij mnie, mała
Pomóż mi sobie z tym poradzić

Wciąż jestem w Tobie zakochany...