wtorek, 8 sierpnia 2017

..mnie nie ma! Nie ma! 💕


💕

szukasz drogi by dotrzeć do mnie
wciąż przeglądasz karty na blogu
szukasz i czytasz, ale czy ty wiesz
- co chcesz?

💕

kiedy myślisz o mnie, ja jestem
lecz tak naprawdę mnie nie ma
nie ma mnie, bo wirtualnie znikam
jestem jak wiatr w twoich włosach

💕

nie mów mi, co myślisz
nie opisuj mi swojej wyobraźni
pamiętaj, mnie nie ma
nawet nie otarłaś się o mnie

💕

szukasz drogi by dotrzeć do mnie
wciąż przeglądasz karty na blogu
szukasz i czytasz, ale czy ty wiesz
- co chcesz?

💕

wiem, że wzbudziłaś uczucie
bo poprzez nie idziesz i szukasz mnie
w noc z każdej nocy, to ogromna droga
czasoprzestrzeń nienamacalna,..

💕

- mnie nie ma!

- co chcesz?

- co chcesz ode mnie?

..i te furtki otwierasz i piszesz..

💕

powiedz mi, czego szukasz?
miłości, co nasączy twoje serce?
tęsknoty, co wyrwie cię do życia?
powiedz mi, napisz lub się opamiętaj!

💕

mnie nie ma! nie ma!

💕

Amadeusz, autor