poniedzia艂ek, 7 sierpnia 2017

馃挄 ... misterium 偶ycia




Kiedy dwa cia艂a
Jedno艣ci膮 si臋 staj膮
Jak dwa go艂臋bie
Z sob膮 lataj膮


馃挄

Jak dwa odbicia
W lustra zwierciadle
Patrz膮 w swe oczy
Studnie otwarte


馃挄

I kiedy Razem
Usta si臋 zetkn膮
Powietrze w 偶ar
Zmienia si臋 pi臋kna


馃挄

Oni  to tworz膮 -
misterium 偶ycia
Mi艂o艣膰 i rado艣膰
Sk艂adniki 偶ycia!

馃挄


Amadeusz, autor 07.08.2017

 
 

Daj, czego膰 nie ub臋dzie, by艣 najwi臋cej da艂a,
  daj, czego wida膰 偶adna przedtem da膰 nie chcia艂a,
daj, co mi wzrok sczerwieni i serce po艂echce,
daj, czego chc臋 od Ciebie, a od innych nie chc臋.

Daj mi to miejsce na d艂oni, kt贸rego nikt nie ca艂uje,
daj, co zosta艂o Ci po nim, po tym, kt贸rego 偶a艂ujesz,
daj mi to miejsce na twarzy, gdzie szminki ci nie starczy艂o,
mnie to zupe艂nie wystarczy, ja z tego zrobi臋 mi艂o艣膰.

Daj, rankiem daj niebieskim, daj wieczorem d艂ugim,
daj, przecie偶 zawsze mo偶esz nie da膰 po raz drugi,
daj, czego ju偶 nie oddam, daj mi prosto w r臋ce,
daj, czego膰 nie zabraknie, cho膰bym wzi膮艂 najwi臋cej.

Daj mi to miejsce przy sobie, na kt贸re patrzysz po nocy,
daj sobie czasem dopom贸c, cho膰by艣 nie chcia艂a pomocy,
daj mi to miejsce przy sobie, kt贸re jest puste o 艣wicie,
ja sobie z tego zrobi臋 d艂ugie, ciekawe 偶ycie.

Daj mi to miejsce przy sobie, kt贸re jest puste o 艣wicie,
ja sobie z tego zrobi臋 d艂ugie, ciekawe 偶ycie.

Daj mi to miejsce przy sobie! 
  Daj mi to miejsce przy sobie!