niedziela, 23 lipca 2017

... paź!





och, ta burza i pioruny
dyskoteka jak w podróży
twoje oczy wylęknione
od gromów, wystraszone


!💕

piorun leci za piorunem
piórka stroszysz w strachu
patrzysz wciąż w okolicę dachu
czy nie cieknie, czy nie leje


!💕

burza wściekła, noc truchleje
w strugach deszczu róże rosną
nie przeżyją taką wiosnę
ani lipiec, ani sierpień - nikt ich nie chce


!💕

nagle błyska w telefonie
to sms przyszedł od Ciebie
mimo grzmotów, on odważny
napisałaś - słowa pełne bojaźni!


!💕

najważniejsze, że Ciebie mam
ty się nie boisz, choć jesteś sam
a u mnie burza, piorunów moc
przyjedź mnie ratować w tę noc!


!💕

i już pędzę i już gnam
ciemne okulary na nos dam
nie oślepią mnie pioruny
może dotrę przed ranem


!💕

uratuję
wystraszoną królewnę
bo ja dla Niej, jestem jej -
paź!


!💕

Amadeusz, autor 23.07.2017