środa, 15 marca 2017

♪♪♪... Rainbow

 
Znalazłem amulet przynoszący szczęście
Ozdobiłem go miłością
Przebyłem siedem mórz do ciebie
Czy to wystarczy?
I będę tęczą
Och, gdy przeminie twoja burza
I przyniosę ci piosenkę
I nie spocznę

Sięgam gwiazd
Na niebie w górze
Och, przyniosę do domu ich piękno
Kolory mojej miłości
I będę tęczą
Teraz twoja burza przeminęła...
I przyniosę ci moją piosenkę
I nie spocznę...

Miłość wystarczy
Mimo, że świat będzie wiatrem
Słowa nie mają żadnego głosu, za wyjątkiem skargi
Moje ręce nie zadrżą, moje stopy nie osłabną
Podróż nie zmęczy, ryby się nie zmienią
Hmm. To tęcza, och, to tęcza
Czyż nie widzisz, te oczy są oczami kochanka

Kieszeń pełna serc
Świat , który jest wypełniony miłością
Miłość, która odnosi sukces
Namiętność i powódź
Leżę pod tęczą

Twoje łzy przeminęły
A ja zaśpiewam ci moją piosenkę
I nie spocznę...





         (NIE JESTEM AUTOREM PIOSENKI I TEKSTU)