czwartek, 29 grudnia 2016

...i choć wiele znaczeń, słowa w wierszu mają..




rozkochany w Tobie
na serio i stale
kocham Twoje serce
umiłowane





dzięki Twoim słowom
dzięki tylu wsparciom
w Tobie mam patrzenie
duszy jadło!





i dziękuję niebu
że Ciebie spotkałem
Tyś dla mnie pokarmem
miłością wspaniałą!





kocham Cię w skromności
w tym cichym kochaniu
cóż, że piszę wiersze
każdy je na G+ ...dostanie





ale dla mnie, Ty jesteś
całym Światem, Ziemią
dla Ciebie zaszaleję
z dla mnie wiadomą potrzebę





świat i jego żądze
mamona i blichtr
nie ma znaczenia dla mnie
z Tobą poniosę ludzki krzyż!





i choć wiele znaczeń
słowa w wierszu mają
Ty mnie rozumiesz bardzo
noce w czułości Nam upływają





bo Ty mnie kochasz
tak zwyczajnie, prosto
jesteś Zjawiskową
Dziewczyną i Polką!




Amadeusz, autor 01.11.2016