środa, 14 września 2016

♥..gdybyś




Bo gdybyś była blisko
Zaprosiłbym Cię na kawę i amaretto
Pojechalibyśmy do Rabki
_bo tam jest dzisiaj ciepło

I w parku pod platanem
Lub obok gdzie jest tężnia
Za rękę bym Cię na spacer ciągnął
_po znanych z treści Amadeusza wierszach!

😎🍀🌺🍂🍁💃🌹🌾🍵🏁


Amadeusz, autor

PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
Zdjęcie profilowe
Black Female Cat
gdybym była czarodziejką
zaprosiłabym cię
na błękitna chmurę
i pokazała inny świat ;)
Witaj!
 
Zdjęcie profilowe
Amadeusz
Fajnie! To pakuję walizkę i fiuuuu...
Gdzie ta chmurka? 
Tylko nie po Europie bo ją znam
☁⛅☀🌏🌎🌍🚀🚀🚀
 
Zdjęcie profilowe
Black Female Cat
"  Ze mną ruszaj aż do gwiazd,
tam gdzie wróżki mają dom.
Zaprasza nas magiczny świat.
Do bajkowych krain ruszać czas!  "
:P
nie wiem kto jest autorem tej piosenki
ale mama mi ją śpiewała
 
 
Zdjęcie profilowe
ekstra 💖
 
Zdjęcie profilowe
Dorotka
To piosenka Kinder Niespodzianki
🎶 🎶 🎶 🎶 🎶 🎶 🎶 🎶 🎶
 
Zdjęcie profilowe
Wróżko! Wróżko, fajny świat
Dla przyjaciół i dla mas
Piękne słowa tak bajeczne
_dziecięce! 
📝💃😎
 Dzięki
 😚
 
Zdjęcie profilowe
Akurat od wróżek
trzymam się z daleka
ale byłam na świetnym przedstawieniu
gdzie ta piosenka
była odtwarzana w tle... 
 A mam pamięć do piosenek :)
🎶 🎶 🎶
 
Zdjęcie profilowe
I tak trzymaj
Bo kto wierzy
W zabobony
I gusła
_temu ....uschła!
😉
Ale skoro pamięć masz 100 %
To ja się boję, że nie przeskoczę
Wszystko dla żartu i śmiechu bywa
_pamięć i u mnie wysoko pływa!
⛵⚓✈