niedziela, 28 sierpnia 2016

♪♪♪..radioaktywne






Budzi mnie popiół i kurz
Wycieram swoje czoło i pocę się rdzą
Wdycham chemikalia

Łamię się, postępując naprzód, wtenczas
wymeldowuję się z więziennego autobusu
To jest to, apokalipsa
Whoa

Budzę się, czuję to w moich kościach
Wystarczająco by wysadzić w powietrze
mój system
Witamy w nowej epoce, w nowej epoce
Witamy w nowej epoce, w nowej epoce

Whoa, oh, oh, whoa, jestem
Radioaktywny, radioaktywny


 Whoa, oh, oh, whoa, jestem
Radioaktywny, radioaktywny

Wznoszę moją flagę
wdziewam moje ubranie
To jest rewolucja, domniemywam
Pomalowaliśmy się na czerwono
by właściwie się dopasować
Whoa

Łamię się, postępując naprzód, wtenczas
wymeldowuję się z więziennego autobusu
To jest to, apokalipsa
Whoa


Budzę się, czuję to w moich kościach
Wystarczająco by wysadzić w powietrze
mój system


 Witamy w nowej epoce, w nowej epoce
Witamy w nowej epoce, w nowej epoce

Whoa, oh, oh, whoa, jestem
Radioaktywny, radioaktywny
Whoa, oh, oh, whoa, jestem
Radioaktywny, radioaktywny

Wszystkie systemy padły, słońce jeszcze nie umarło
Głęboko w moich kościach, prosto z wnętrza

Budzę się, czuję to w moich kościach
Wystarczająco by wysadzić w powietrze
mój system


 Witamy w nowej epoce, w nowej epoce
Witamy w nowej epoce, w nowej epoce

Whoa, oh, oh, whoa, jestem
Radioaktywny, radioaktywny


 Whoa, oh, oh, whoa, jestem
Radioaktywny, radioaktywny