poniedziałek, 8 sierpnia 2016

♥..obiecuję Ci



Morzem jesteś niezbadanym
Falą przepływu rozedrganą
Siłą uczuć, pełną wdzięków
_muszę poznać cię w fazie jęków!




Nic mnie bardziej nie rozgrzeje
Gdy ty do mnie na plaży się śmiejesz
Twe radości, serce całe
_uprowadzę w tym zapale




Jak mnie wskrzesisz
I uwolnisz, od mych wspomnień -
Będę wolny, to obiecam
Że i z tobą pomaszeruję w życie, w błogość...




Amadeusz, autor



PIĘKNO KOMENTARZY

 

09:21

 
Gdzie tu znaleźć tego Śmiałka,
Co Twój przypływ ledwo złapie,
Już odpływa Twoja fala,
Dzikie morze, stromy brzeg,
Choć tropiku tutaj plaża,
Och nie dla mnie ta oaza
Wciąż odpływy i przypływy,
Kto ogarnie, takie dziwy,
Jak powalczyć z tą naturą,
Jak sam nie wiesz czego chcesz?
Czy przypływu, czy odpływu?
To sentencją pytań jest. ....

Elżbieta
..........................................................
 
 
 
09:21

Uśmiechem Cię witam,
promykiem słońca pocałunek
przesyłam dla Ciebie, Sylwia


 
................................................................................................
 
13:32
 
Śmiała jesteś Przyjaciółko
Wiersz napiszę Tobie w kółko
Miło Razem Siebie witać
I całować się o świcie

Więc odwiedzaj mnie czasami
A rozpieszczę Cię wierszami
Rozpalony czasem jestem
Wezuwiuszem i Wierszem!

👥💬💫😀😎

Amadeusz dla Sylwi 🌷
.....................................................
 
 13:37
 


U mnie ze mną rzadka stałość
Przypływ, odpływ czy nieśmiałość
Ja rozbitek z wielu bajek
Pływam wciąż przy Damach mało

A gdy znajdę port to wpływam
Wtedy bajka tytuł zmienia
I w amoku mym serdecznym
Odpisuję wierszem wiersze...

☺😎😀🌷⛵⚓

Amadeusz
...................................................................................................
 

14:01

 
 
Widzę, widzę ja Rozbitka
Co po morzach bajek pływa, a że głowę masz
Do tego, wiatr powieje, wierszem rzekniesz,
Port zaliczasz i uciekasz
Marynarzem może Jesteś, lecz odwaga,
Tu pytanie?
Ciągle pływasz, wierszem ?
Życie bierzesz, tak, jak dzieci
Ciągłe zmiany i zabawa, w marynarza,
Czasem w berka, to zabawa czy też, nie
Kto przewidzi, gdzieżeś Jest. ...
Zatem morał, z każdej bajki
Bo ta bajka morał ma,
Kto Cię poznał, niech to wie,
Tu marzenia i tęsknota,
Zatrzymały życia bieg,
A ta nitka z którą tańczysz,
Strasznie krzywy szyją ścieg. ...

Ja też wierszem odpisuję,
Bo w wierszyku pofigluję
Miłego wypoczynku popołudniową porą

Od Elżbiety
......................................................................................