poniedziałek, 25 lipca 2016

♥..kiedy ocierasz policzek o policzek

Ciągle mi ciebie mało
W twym dotyku co jątrzy
W pocałunkach pragnień
_milości swawolna!

💚❤💛💜💙😎

Amadeusz
 
 
 
 
kiedy ocierasz
policzek o policzek
twój o mój i odwrotnie
ust twych gorączkę czuję
płonę i odurzam się niespokojnie


chcę! i -
pod niebiosa okrzyk niosę
swawolny, prosty, dziki


chcę! i -
zmuszam siebie
byś intuicyjnie chciała
byś mnie w swoje serce
jak do łona członek
z taką częstotliwością wkładała


ocean niepokojów
rzuca nas do łoża
dotyk sprawił,
że już nie wzejdzie jak dawniej
taka spokojna zorza


fala ekstazy szarpie
nabrzmiewa to co musi
i dotyk twoich policzków
mnie sobą nie udusi!

♥♥

kiedy ocierasz
policzek o policzek
twój o mój i odwrotnie
ust twych gorączkę czuję
płonę i odurzam się niespokojnie


chcę! i -
pod niebiosa okrzyk niosę
swawolny, prosty, dziki


chcę! i -
zmuszam siebie
byś intuicyjnie chciała
byś mnie w swoje serce
jak do łona członek
z taką częstotliwością wkładała

 
autor - Amadeusz