czwartek, 22 października 2015

..a serce czasem wspomina - Byłaś!


zazdrosna jesteś, oj zazdrosna

każesz mi skreślać słowa na blogu

karzesz mnie wzrokiem swym urokiem

- taka niedzisiejsza, jesteś!

 



 
wiesz dobrze, że nie lubię tego -

zamysłu u ciebie niedobrego

bo czym jest "kolor żółty" według ciebie?

- ano, zazdrością!

 

brzydkie myślenie, brzydkie takty

Kobieta ładna, kamuflaż serca żadny!

i po co, koty ze mną drzesz?

nic nie wskórasz, dobrze wiesz!

 

zazdrosna jesteś, nie wiem, o co?

że z Laską trącam plusem w G+ nocą

toż to jest, przestrzeń wirtualna

ani ja, ani ona - siebie nie sięgamy

 

i naburmuszona puszczasz parę

i do mnie ustawiasz wszystkie żale

wiesz, że ze mną "krótka piłka"

- zostawię, odpłynę na najdalszą milę!

 

więc wrzuć na luz, posłuchamy bluesa

a nie wciąż smutki i te żale

my, moja droga -

nie rozumiemy się wcale!

 

Ty, może myślisz

że sięgnę przez to, wódki

lub

wór płócienny wrzucę na grzbiet

- nie jestem Jurand, chyba wiesz!?

 

nie odpuściłaś, co za traf

nie rzuciłem za tobą słowa - szlag

i odpłynęła moja łódka

a serce czasem wspomina - Byłaś!