czwartek, 17 września 2015

- Kto mi dał skrzydła? – Ty! - ¿Quién me dio alas? - de ti!



- Kto mi dał skrzydła? – Ty! - ¿Quién me dio alas? - de ti!

 


 
7 Styczeń 2013
 

Zaistniałaś w moim życiu

Zaistniałaś w marzeniach
Nie wyobrażam sobie dnia
Bez kontaktu z Tobą
 
Jesteś i wiem, że bardzo tego chcesz
Zaistniałaś w moim życiu
Zaistniałaś w moich snach
To dobre, właściwe sny
 
Tęsknienie moje za Tobą -
Tak prawdziwe, że wprost uzależnia
Nie wyobrażam sobie dnia i nocy
- bez serdecznego sms’a od Ciebie!
 
Jesteś jak ta Gwiazda na niebie
Z wiersza, jaki napisała moja przyjaciółka
To piękny wiersz, o pięknej tkliwej treści
Nie wyobrażam sobie dnia, bez Ciebie
 
Taki stary, a jednak taki młody
Pobudziłaś mnie do życia
Wzbudziłaś dawno zapomniane
Miłostki i ciekawość o Sobie
 
Mam takie same szanse na uczucie
Jak pokolenie młodych, wykluwających się do życia
Młodych chłopców i młodzieńców
Przecież nic Nam nie brakuje by zapłonąć
 
Dzisiaj założyłem moje okulary
Są tak samo różowe jak Twoje
Moja głowa, tak samo jak Twoja
Zanurzona jest w chmurach
 
Szum radosnego śpiewu na drzewach
Ptaki, szpaki i My w rozmowach
Porywa, buduje, wynosi ponad wyżyny
- Kto mi dał skrzydła? – no, przecież Ty!
 
Zaistniałaś w moim życiu
Zaistniałaś w marzeniach
Nie wyobrażam sobie dnia
- bez serdecznego sms’a od Ciebie!
 
Jesteś gwiazdą, co w noc lśni
I chmurą, co nosi moje  łzy radości
Jesteś księżycem, największym światłem w nocy
I słońcem , co daje ciepło w sercu mym…
Autor: ASPeN®  /Sercem Twojego Blogera
 

 

Aspen zaistniałeś w moim życiu. nie wyobrażam sobie dnia, kiedy to nie dostanę od ciebie żadnej wiadomości.

opublikowano 9 stycznia 2014 autor: @Aspen
tylko tęsknienie jest prawdziwe, uzależnia..
@Aspen reaktywacja wiersza
 
jesteś gwiazdą co w noc lśni
i chmurą, co nosi moje  łzy…
jesteś księżycem, największym światłem w nocy
i słońcem , co daje ciepło w sercu mym…
 
pamiętasz nasze spotkanie
na moim blogu ..o paryżance?
twój komentarz zaowocował
na lata i trwa i będzie trwał
 
bo ty jesteś moją przyjaciółką
gwiazdą wirtualną, co w noc lśni
i słońcem, co w mym sercu
rozgrzewa łany pszeniczne na polach
 
krew burzy się w żyłach  –
gdy słyszę dźwięk przychodzącego sms-a
burzy się –
gdy wyświetla kolejnego maila, poczta @
 
bo ty jesteś moją przyjaciółką
gwiazdą wirtualną, co w noc lśni
i słońcem, co w mym sercu
roztapia bursztyny wyobraźni
 
nie umiem wyrazić tego co czuję
nie umiem tego powiedzieć wprost
po raz wtóry przy monitorze siedzę
i odpisuję na twoje zapytania  ..@?..
 
a najbardziej przy twoich słowach
dobrze na sercu czuję  wieczorem,
gdy wspominam twoją odpowiedź
wysłaną mi, pozwolisz, że zacytuję :
 
bardzo mnie intrygujesz.
twoje notatki trafiają do mnie,
dają mi dużo do myślenia.
ukazujesz mi inną, nieznaną drogę, ścieżkę.
czytając, patrzę oczami mężczyzny.
nowe doświadczenie.
pozdrawiam, Eni - kobieta!
 
dla ciebie serce..
dla ciebie wierszem..
dla ciebie maluję..
- nigdy nie dotknę..