niedziela, 20 września 2015

..byłaś, jesteś i będziesz


miłość nas połączyła

miłość nas porwała do tańca,

a potem z całą świętością słowa

- do boga i do różańca!
 

 
wonna miłość i płocha

jak twoje włosy na wietrze

byłaś, jesteś i będziesz

- moim wspomnieniem wiecznie!

 

miłość nas połączyła

znamy się jak "łyse konie"

ty, o mnie wiesz wszystko

ja też, o tobie

 

i choć "mam za uszami"

moje miłostki dawne

flirty i grzeszne uczynki

to mi odpuściłaś, na zawsze!

 

kocham cię jak zawsze i tylko

kocham na grani gdzieś w Tatrach

kocham na skrzyżowaniu dróg

i w naszych hotelowych miastach

 

jesteś moim natchnieniem

marzeniem zwiewnym

i moim też olśnieniem

- w wierszach i w ciastkach

 



mówiłaś do mnie ostatnio -

"oj, przytyło się Panu, ale Pan jest mój

i tak będzie i tak proszę Pana, zostanie" 

- piliśmy w kawiarence rano, kakao..

 

i odżyły wspomnienia

o paryżance.. z ASPe