sobota, 19 września 2015

7 Styczeń 2013



 

Powinnam iść już spać, wstaję o 6...

Ale wypiłam dzisiaj kawę i napój energetyczny

(wiem świństwo, ale bardzo je lubię) to spać nie mogę.

Właśnie skończyłam czytać o chorobach psychicznych

i wydaje mi się, że mam wszystkie objawy schizofrenii,

albo chociaż większość.

 

Co do pisania - moje pisanie, mój styl mnie nie zadawala.

Pragnę się rozwijać, wiem, że stać mnie na więcej.

Teraz mam za mało na to czasu.

Nie mam czasu na prowadzenie blogu,

nie mam czasu na pisanie w pamiętniku.

Nie mam czasu na to co lubię.

Czy pisanie jest pasją? Lubię pisać dla siebie.

Chciałabym pisać dla ludzi.

Może jakieś krótkie bajki, ale nie dla dzieci, dla dorosłych.

Hmmm... Muszę zacząć coś w tym kierunku robić.

 



W sobotę mam urodziny 

Nie piszę Ci tego, żeby przypomnieć,

tylko chcę się z Tobą podzielić tym co mnie czeka.

W piątek świętowanie z Przyjaciółmi.

Hmmmm... muszę pomyśleć. W sobotę jestem    

Plotki, plotki, może winko, może tańce.

Uwielbiamy spędzać babskie wieczory

- one są zawsze specyficzne i zwariowane.

 

Spróbuję zasnąć

Dobranoc

Kolorowych

Twoja Di.