poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kobieta jesienna..



 
Spotkałem kobietę jesienną

Podarowałem Jej serce

A Ona dała mi Siebie

Miarą Swego obrazu

 



I zapatrzony w Jej oczy

Spostrzegłem obraz Tęsknoty

Który wkradł się w kadr

Miarą milczących zjaw

 



I dla Niej w blogu się łaszę

Wierszem jak kot jednaki

Spojrzeniem w Sercu się tulę

Jakbym szukał dobrej Matuli

 



A przecież dorosły bardzo

Otarł się już o stadło

I przeżył życie zszargane

Upadł już mój kaganek

 



I chciałbym zacząć od nowa

Dlatego wierszem pisane słowa

I to spojrzenie, co kusi

Czas okaże, jak być musi!

 



Spotkałem kobietę jesienną

Podarowałem Jej serce

A Ona dała mi Siebie

Wciąż z Nią rozmawiam

 



I bardzo za Nią, Tęsknię

Ona takie ma energetyzujące ręce

I Serce delikatne, czułe i tak w ogóle..

Ona taka jest właśnie..! Kobieta jesienna.. z ASPe

 



DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ. Autor: ASPeN®  /Sercem Twojego Blogera