niedziela, 3 sierpnia 2014

w kwiatach żółtych odcieni..




Miłość jest tam, gdzie ją znajdziesz.
 
Tam gdzie Twój odpowiednik w partnerstwie..

Słuchaj swego serca. Słuchaj swego serca.

 



Ja chcę tej miłości

I wzbudzę ją, dla Nas!

 

Życie jest oddaniem.

Zawsze jest tak jak za pierwszym razem.

Pozwól mi wziąć jego część i dodać moją.

 



Ja chcę tej miłości

I wzbudzę ją dla Nas!

 

Jakby nie było jutra.

Weź moje serce - nie zgub go.

Słuchaj swego serca. Słuchaj bicia mego serca, słuchaj..

 



Ja chcę tej miłości

I wzbudzę ją dla Nas!

 

Kto ma racje? Kto jest w błędzie?

Nie wiem.
 
W sercu mam miłość i prawdę dla Nas.

 



Ja chcę tej miłości

I wzbudzę ją dla Nas!


W duszy mam miłość dla Ciebie, dla Nas

Łatwo przyszło, i jak sądzę, łatwo nie będzie.

Bardzo Cię potrzebuję, czytałeś zapewne na ..dwa Serca...

 



Ja chcę tej miłości

I wzbudzę ją dla Nas!

 

Poznać Cię oznacza pokochać Cię.

Taką jaką Jesteś, z całym Twoim inwentarzem

Z Twoimi tajemnicami i zdolnościami, z Twoją miłością!

 



Ja chcę tej miłości

I wzbudzę ją dla Nas!

 

Jeśli nazwiesz mnie moim imieniem, będę zawsze Twój.

Dotyk niczego nie zmieni, nie szukaj garbatych aniołków..

Jesteś Moją Miłością w kwiatach żółtych odcieni..

 



Ja chcę tej miłości

I wzbudzę ją dla Nas, dla Nas..

 
 

DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ. Autor: ASPeN®  /Sercem Twojego Blogera