środa, 4 czerwca 2014

nie musisz być piękna, chcę tylko, żebyś mnie kochała, żebyś o mnie, że jestem , tam w oddali - pamiętała!


nie musisz być piękna

chcę tylko, żebyś mnie kochała

żebyś o mnie, że jestem

tam w oddali - pamiętała!


nie zawsze będę!

nie zawsze dla ciebie!

wybacz, wiem co piszę, mówię

- wielbię sercem ASPeN, ciebie..




już wiek mnie przegania

starość wita w klubie

ale nie zraża mnie wcale

to złudzenie długie


jest we mnie dbałość o siebie

i o me duchowe wsparcie

wszystko co najsłodsze,

boże! w Jego łasce..


spotkałem ciebie

- jak w zeszłej jesieni

albo nocą czerwcową

albo w czas budzącej się zieleni


sam już nie wiem kiedy

to nie skleroza lecz liczby

dużo ich i przybywa

- to kobiet kwiat czysty!





nie musisz być piękna

chcę tylko, żebyś mnie kochała

żebyś o mnie, że jestem

tam w oddali - o Przyjacielu, pamiętała!


Autor: ASPeN®  /Sercem Twojego Blogera/