wtorek, 24 czerwca 2014

Kto nie ryzykuje, nie ma!







Jeszcze oczy nie widziały..

Jeszcze usta nie muskały..

A już cały drżę, na werbalny szum

- wychodzący z Twoich, ust!


Choć raz któryś zapatrzony

Byłem w skromność oczu Twych

To dziś czuję już niedosyt

- tej werbalnej pieszczoty, z dziś!


I rozmowa bezgraniczna

Taka tkliwa, kojąca, śliczna

Mój telefon już czerwony, płonie

Jakbym dotknął Twoich dłoni – Ty!


Zasłuchana i milcząca

Jak ten kwiat, kobieta śliczna

Zapatrzona w mój „wąs-pąs”

Ach, już nie mam - go!


Dwie godziny i mnie spotkasz

Dwie godziny, droga zwrotna

Będzie szansa w totolotka

- poznać, dotknąć, wygrać coś, może los?


Jeszcze oczy nie widziały!

Jeszcze usta, nie całowały!

Jeszcze nie wiesz – jak i gdzie?

Ach, odgadnij mnie w śnie!


 

Autor: ASPeN®  /Sercem Twojego Blogera