piątek, 27 czerwca 2014

Bo kiedy głos Twój słyszę




Bo kiedy głos Twój słyszę


To jakbym pieścił ciszę


Zasłuchany w Tobie

W tej Jednej Osobie, Ty!


Rozświetlasz zachody słońca

Mówisz, żeś gorąca

Ja o poranku czekam

Sms obfity ślę!


Bo kiedy głos Twój słyszę

To prowokuję ciszę

I w Tobie mam słuchanie

Oczu i Serca wypatrywanie..


Bo Twoje oczy barwne

Zapewne jak i moje czarne, zgrabne

Echem piosenki słowa, toczą się w rozmowach

I pisany przez to jest wiersz, ten Wiersz!


Prowadzisz mnie jak dziecko

Trzymasz niewidzialną ciepłą ręką

Prowadzisz wśród samochodów, tłumów..

- już szukam Cię!


Bo kiedy głos Twój słyszę

Metronom rozbił ciszę

I taktem jednorodnym określił

- imię Twe!


A miarą czasu serce,

choć samo w tej rozterce

I w marzeniu sennym

- wybierze Ciebie! - mnie!


Bo kiedy głos Twój słyszę

To prowokuję ciszę

I w Tobie mam słuchanie

Serca i oczu wypatrywanie..


..czas, wyznacznik dobrych decyzji!


Autor: ASPeN®  /Sercem Twojego Blogera