piątek, 17 stycznia 2014

Chociaż Cię nie widzę..




Chociaż Cię nie widzę 


Chociaż Cię nie słyszę 

Serce me płomieniem 

Radość za Tobą kołysze

  

Za daleką drogą 

Za nitką i rzeką 

Pomiędzy gwiazdami 

Ty, mnie wciąż urzekasz!


 

Pamiętam ramiona 

I Twoje oczu szafiry 

I dla mnie ust czerwone

korale, maliny..

 
 

Ile wody w rzece, ile w wodospadzie 

Ile w oceanie, na ślizgaczu spadzie 

Tyle łez za Tobą wylałem kochanie 

-, bo odeszłaś nagle na Eiffla wykładzie..

 
 

Pamiętasz te ścieżki 

Które Ci mościłem 

Twoimi różami 

Sercem, w wiklinowym składzie?

 
 

Pamięć mnie zawodzi

Bo to dawno było

Do życia żwawego -

Wskrzesiłaś mnie po wykładzie!

 
 

I tylko mi wierszem pisać treści w blogu

- o Nas, o tym co było, o przeszłości młodej..

I jeszcze pamiętam i jeszcze to czuję -

Jak mnie Twa kibić do łoża po szkole, po szkole kusiła

 
 

Moja Ukochana! Moja Ty Jedyna!

Miłości Moja Pierwsza! Jakże urodziwa!

W słowie ..Paryżanka..  Moja, Dziewczyna!

W pamięci na zawsze, na zawsze Jedyna!





(@ASPEN/ twórczość własna; Moja Miłość Pierwsza 1975)


JE T'AIME - LARA FABIAN LIVE 
 
 Lara Fabian - Kocham Cię
 
Zgadzam się, istniały inne sposoby na rozstanie się
Może kilka odłamków szkła mogło nam pomóc
 W tej gorzkiej ciszy zdecydowałam się przeprosić
Błędy które można popełnić zbyt mocno się kochając
 Zgadzam się, często mała dziewczynka mieszkająca we mnie domaga się Ciebie
 Prawie jak matka, opiekowałeś się mną, chroniłeś mnie
 Ukradłam ci tą krew, której nie musielibyśmy dzielić
na skraju słów, na skraju marzeń
Będę krzyczeć
 
Kocham Cię, kocham Cię
Jak szaleniec, jak żołnierz
 jak gwiazda kina
Kocham Cię, kocham Cię
jak wilk, jak król
 jak człowiek którym nie jestem
 Widzisz, tak Cię kocham
 
Zgadzam się, powierzyłam Ci każdy mój uśmiech, wszystkie tajemnice
Nawet te, w których tylko brat jest nieujawnionym strażnikiem
W tym kamiennym domu, szatan patrzył na nas tańczących
Tak bardzo chciałam, aby wojna ciał stała się pokojem
 
 Kocham Cię, kocham Cię
Jak szaleniec, jak żołnierz
 jak gwiazda kina
 Kocham Cię, kocham Cię
jak wilk, jak król
 jak człowiek którym nie jestem
 Widzisz, tak Cię kocham
ps.
DLA NASZEJ MIŁOŚCI - PIOSENKA JAK NASZA PRZESZŁOŚĆ
DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA, ZA SERCE TWOJE DLA MNIE
ASPEN
 
DLA MAŁGORZATY