niedziela, 10 listopada 2013

Chcę być z Tobą!

Chcę być z Tobą!



Każdy dzień jest darem,
Którego nie powinniśmy opuszczać
Nie mam żadnej potrzeby by uciekać



Jeżeli to czujesz – to jest rzeczywistość
Bo kiedy jest i przepływa ciepło przez ciało –
To czas, by zacząć..



A przecież, zarówno Ty jak i ja,
Czujemy, że fala ciepła – ogarnia Serca, umysły
Spróbujmy zdecydować – czy przetrwamy?
Czy będziemy rozdarci osobno!?



.. Jest czas by zacząć..!



Chcemy, wiem to, – bo czuję
Podaj mi swoją dłoń,
A wtedy zrozumiesz bezmiar mego Serca



Zamykam oczy – marząc o Tobie i o mnie
I wtedy widzę, że w życiu jest coś więcej
Niż tylko rozgoryczenia i kłamstwa..



Zamykam oczy…
Oddaję moją duszę w Twoje opiekuńcze dłonie
Przetkane szalem wrażliwości, tak dawno nieodkrytej



Zamykam oczy…
By wraz z Tobą być obok Ciebie,
Tak jak wczoraj.. – W eterze, do późnej północy



Chcę być z Tobą, z Tobą – chcę szukać białego punktu
- nie chcę, by ta obietnica miała dobiec końca..
- będę nad ranem..